20 Aralık 2012 Perşembe

Oyun daveti gönderiyorsunuz, kabul etmiyorum...
Sonra ... bir daha gönderiyorsunuz.
Sonra ... bir daha kabul etmiyorum.
Ve yine oyun daveti gönderiyorsunuz. Ve ben yine kabul etmiyorum.
Bazen üst üste gönderiyorsunuz, o zaman da üst üste kabul etmiyorum.
Sonra tekrar gönderiyorsunuz!
Ben de tekrar kabul etmiyorum!
Ama göndermekte ısrar ediyorsunuz.
Ben de reddetmekte ısrar ediyorum.
Fakat durmak yok, devam. Davetiye gönder de gönder. Olur da bir gün kabul eder.
Ben yine hepsinde kabul etmiyorum da etmiyorum.
Ben reddetmekten bıkıyorum, siz davetiye göndermekten bıkmıyorsunuz.
Bu nasıl bir psikolojidir? Bu nasıl bir takıntıdır? :)
Sevgili ve saygıdeğer arkadaşlarım, ben facebook'ta hiçbir oyunu oynamıyorum.
Oynayacağımı da düşünmüyorum.
Niye böyle yapıyorsunuz ki? :)

Hiç yorum yok: