19 Ocak 2012 Perşembe

Banka: Merhaba. Arslan beyle görüşebilir miyim?
Arslan: Benim.
Banka: Arslan bey yeni kredi kampanyalarımız hakkında size bilgi vermek için aramıştım. Müsait misiniz acaba?
Arslan: Kullanmıyorum teşekkürler.
Banka: Peki daha önce kullanmış mıydınız?
Arslan: Kullanmadım. Kullanmayı da düşünmüyorum.
Banka: Ama bizim siz değerli müşterilerimiz için çok güzel kampanyalarımız var Arslan bey.
(3 dakika boyunca) Bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı sıfır kilometre araba bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı hayalinizdeki ev bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı borçlarınızı nakit ödeme bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı ......................
Arslan: Bitti mi?
Banka: Bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı. Eğer kararınızı değiştirirseniz ... tarihine kadar bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı ......................
Arslan: Teşekkür ederim. İyi günler.
Banka: Bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı ................... Bizi dinlediğiniz için asıl biz teşekkür ederiz efendim. İyi günler dileriz.

Hiç yorum yok: