7 Aralık 2010 Salı

Üniversite yıllığım

Frankly, I have met too many friends from a different countries. Different nationalities. Honestly I made a few essential friendship. Arslan YOU ARE ONE of my best friends ever. Not only in Cyprus. You are my long term life friend. I believe someone like you with the characteristics you got, is not available in other people, your generosity is unlimited with people you love, your ethics is example for the others. Once again it was my pleasure to meet you Arslan , good luck in your life, AND may God increase your knowledge with everything, and make your life easy and beautiful.
Mohammad A. H.

seni ÇOOOOOOK seviyorum!! :D
Sahra T. A.

Kendi iç dünyasına kapanmışlığı ile başlangıçta anlaşılması güçmüş gibi görünen, ilgisiz ve tasasız gorünümünün altında zengin iç dünyasına sahip; içten, gerçekçi ve enerjik yapısı ile geç de olsa tanımaktan memnun olduğum ender bir kişilik. Geleceğin, istediğin gibi biçimlenmesi dileğiyle.
Zelal S.

Kıbrısta bulunma ihtimali nadir olan insanlardansın. Anlaşması kolay dertleşmesi zor insanlardan. Kafama uygun tek insanı kaybettiğim için üzgünüm ama başarılı bir şekilde mezun olduğun için de sevinçliyim benim Fotoğrafçı dostum ve ağabeyim. Fotoğrafa da hayata baktığın gibi farklı bir pencereden bakıyorsun ve çok güzel kareler çekiyorsun. Hayatında başarılar dilerim. Proje insanı . . .
Barış K. K.

Uzun ve yorucu bir 5 senenin sonuuuu... İşte herşeye şimdi yeniden başlıyorsun ve artık gerçek hayat dedikleri yaşantıyla tanışacaksın. Seninle çalıştığımız dersleri ve projeleri unutmak mümkün değil. Senin gibi bir arkadaşım olduğu için kendimi şanslı görüyorum. Okul sonraki hayatında mutluluklar ve bol başarılı yıllar diliyorum... Bizleri unutma...
Emre G.

Hayatımda görüp görebileceğim en dakik, en disiplinli, en çalışkan ve farklı bir bakış açısına sahip ilginç bir insansın benim için. Senden çok şey öğrendim ve bana öğrettiğin her şey için sana minnet borçluyum. Bana öğrettiğin ve verdiğin bütün tavsiyeler için çok teşekkür ederim. Artık yeni bir sayfa açıyorsun; dilerim ki bütün bu güzel özelliklerin iş hayatında sana çok şey kazandırır ve bundan sonra her şey gönlünce olur. Seni çok özleyeceğiz Fotoğrafçılık kulübü olarak.
Hilâl K.

Arslan it is nice knowing you and I am glad that we got to know each other more and worked with each other more on the projects. Hope everything works out for you in the future. Keep in touch.
Naif A.

Hayatımda tanıdığım sorumluluk sahibi, disiplinli, çalışkan, saygılı, uyumlu, yaratıcı, sanatcı ruhlu, sportmen, yaptığı işi en güzel bir şekilde yapmayı insanlara sunmayı seven, az konuşan çok iş yapan, yaptıkları ile her zaman anılacak olan DAÜ FOTOĞRAFÇILIK KULÜBÜNE ilk üye olduğu zamana dönüp bakıyorum da; 2005 yılından bu yana DAÜ fotoğrafçılık kulübünün ona çok şey katığını görüyorum ve tabiki de o da kulübe çok şey kattı karşılıklı çok güzel sanat paylaşımları oldu. Önün açık olsun Kariyer hayatın bol ışıklı olsun kardeşim... Bütün doğru ışıklar sana yol göstersin... Hayırlı mezuniyetler olsun...
Mert Y. Ö.

eeeee!!!! yani mezunsun :))
Murat A.

Arslancığım öncelikle tebrik ederim:) Yeni bir sayfa açılıyor önünde. Sana bol şans diliyorum bu yeni dönemde ve inanıyorum ki başarılı işlere imza atacaksın. Iyiki seni tanıdım. Az ama değerli anlar paylaştık. Hepsi benimle yaşayacak. Mezun olup benden kurtulacağını sanıyorsan, yanılıyorsun:) Iletişimi kesmemek, arkadaşlığımızın sürmesi dileğiyle...
Nazan T.

Acaba kapıyı açık mı bıraktım? Anahtarlarım! Ödevin son teslim tarihi neydi yaa! Gibi soruların ve benzeri kaygıların tamamını ortadan kaldıran bir insansın sen Arslan. Çay demlemenin, kraker atıştırmanın ve bir tutam sohbetin dibine vurmanın özlenilir bir diğer parçasısın sen. Arslan, sen üniversitenin bize kazandırdığı, doğa dostu ve mantık avcısı bir insansın. Sen dostluk ülkesinin Başbakanısın. Dostum! Yolun açık olsun. Umarım herşey gönlünce olur.
İlker Y.

Güzel olduğu için farklı, farklı olduğu için güzel bir insan Arslan.
O özel bir insan, özlenilesi bir insan ve kimi zaman da özenilesi bir insan.
O seven bir insan, sevilebilen bir insan, sevilesi bir insan.
Kısacası övülesi bir insan ama övgüye ihtiyacı olmayan bir insan.
Hakkında güzellikten başka söz söylenemeyecek olan insan, örnek insan.
Sporcu insan, okuyucu insan, bilinçli insan, gelişen insan.
Çalışkan insan, danışılan insan, fotoğrafçı insan.
Misafirperver, yardımsever insan, yakışıklı insan.
Aslan gibi adam, adam gibi insansın sen Arslan.
Mehmet Buğra A.

Fotoğrafçılığıyla ünlü geleceğin sanatkârı dostum, efendiliğinle yardımseverliğinle ve sportmenliğinle hatırlatacaksın kendini bana. Hayatında çok sevdiğin kitaplar gibi düzen, mutluluk ve başarı seninle olsun.
Ayhan Ç.

Arslanım benim seninle iyiki tanışmısım sen ki bana ferrarisini (targus tripot) veren bilge insan :) bana her zaman yardım ettin herşey için çok teşekkür ederim arslanım, eminim ki ilerde çok güzel yerlere gelicen o zaman da ferrarini verirmisin bilemiyecem :) senin gibi bir insanla tanıştığıma çok memnunum arslanım git me bee 1 tur daha binsen iletişime, benim için olmaz mı? Hayatın boyunca hep başarılı ve mutlu olman dileğiyle...
Doruk A.

Never saying no and Always keeping his cool factor defines arslan for me. I will miss your contributions to those lazy weekend movies at ur place. We had great moments together from celebrating birthdays for our group members to new year parties (on which day is his birthday too!). I hope you succeed in your future endouvers as u succeeded here in EMU. Take care and keep it kool dude.
Gulfam A.

Bazen çok konuşursun, bir şey anlatamazsın, bazen bir kare çekersin, çok şey anlatırsın.. Bazen bir dost ararsın, işte Arslan dersin..
Uluç Y. A.

Dalgalanıyordu mavi, huzuru bulmak için.
Kolay olduğu kadar zordu aslında
Ve zor olduğu kadar kolaydı görünmeyenler.
Niye kirletirdi insan maviyi?
Çok geçerli sebepleri vardı.
Daha iyi yaşamak istedi, kirleterek dünyayı.

O, soluduğun havaydı,
İçtiğin su ve yediğin yiyecek.
Seni yaşatan her şeydi.
Çok kazanabilmek için yollar kat ettin,
Çevreyi kirletse de ağır bastı servetin.
Çok okudun ama,
En çok sömürmeyi öğrendin.
Ölene kadar sevdin,
Severek kirlettin.

Bundandır ki yok oluyor mavi.
Kimin umurunda?
Ve sen düşünmedin sorgulamayı…
Ve sana öğretilmedi sorgulamak…
Öğrenmemen için gerçekleri.
Görmemen için, kirlenen maviyi.
Arslan Çehrelioğlu

Hiç yorum yok: