8 Haziran 2010 Salı

FOŞŞ Tbox
TISS Tbox
ÇÜŞŞ Tbox

T-box'ın iki saniyelik reklamlarından ilginç kelimeler. Çüşş ve ohaa yazmamışlar ama bence en uygunu onlar...

Ve ne yapıyorum, T-box'ın ürünlerini almıyorum.

Yapacağınız reklam stratejisi bu muydu.. Kaldı ki millet bunu yer mi, yer. Nasıl ki Levi's da bu tür reklamlara başladığında satış patlaması yaşadı, T-box'ta da olur mu, olur... maalesef, millet böyle şeyleri yer.

En basit yol, insanların zayıf noktalarını kullanmaktır.
Ve bunda hiçbir yaratıcılık yoktur.
İnsanlar, reklamlarda gördüklerini ister.
Modayı hep reklamlar belirler.
Reklamlarda, üründen ziyade başka şeyler de gösterilir.
Bazı başka şeyler, toplumun kültürünü ve yapısını bozmaya başlar.
Toplum yavaşça bozulur, çoğunluk farkına varamaz.
Zamanla, bazı başka şeyler normal görünmeye başlar.
Ve toplum bozulur çünkü reklamlar başarılıdır.

Türkiye, bu devire daha yeni girdi sayılır. Devir, toplumu markanın içine sokma devrimidir. Artık bu tür edepsiz reklamlardan iyi sonuç elde edilemeyince, toplum, halkla ilişkiler çalışmaları ile markaların daha da içine girecek.

Hiç yorum yok: